b'(Voorstel)Bestemmingexploitatiesaldo 1a Leidinggevende topfunctionarissen met dienstbetrekking en Vooruitlopend op de besluitvorming door de Raad van Toezicht heeft deleidinggevende topfunctionarissen zonder dienstbetrekking vanaf verdeling van het resultaat in de balans als volgt plaatsgevonden: de 13e maand van de functievervulling. WNT verantwoording 2023 Toezichthoudende topfunctionarissenWet normering bezoldiging topfunctionarissen publieke en semi-publieke sectorDeWNTisvantoepassingopStichtingAmbion.HetvoorStichtingAmbiontoepasselijkebezoldigingsmaximumisin2023173.000,klassenindelingDmet9complexiteitspunten.Deklassenindelingisgebaseerdopdeuitkomstenvandecom-plexiteitsvragendiealsvolgtzijnvastgesteld:Gebeurtenissennabalansdatum Gemiddelde En van de openbare basisscholen van PCBO Leeuwarden, De Finne, wordt met ingang van 1 augustus 2024totale baten4ondergebracht onder stichting Ambion. Gemiddeld aantal leerlingen3Gewogen aantal onderwijssoorten2Totaal aantal complexiteitspunten9Eshuis Registeraccountants B.V. Voor waarmerkingsdoeleinden behorend bij controleverklaring d.d. 27 mei 2024 64 6562 63'